Anna Westergren -

Plugg & Tandläkarbesök

2010-03-17 15:14:31
Har vilat nu i drygt två timmar, så nu när jag äntligen kan tänka klart igen blir det lite samhälls plugg.
Har haft så mycket i läxväg denna vecka, att jag inte äns vet vad jag har att plugga. Därför bör en planering sättas upp! Det viktigast nu är väl samhälle och matte, vilket ni skiter fullständigt i... Nästan så att jag gör det också.

Har ca en timme nu att kolla genom EU frågorna, sedan bär det av mot staden där ett tandläkarbesök väntas. Det är dags att spänna tandställningen igen...
Känner verkligen suget efter att inte kunna äta och ha en plågande smärta i några dagar nu framöver. Plågande vet jag inte, men smärta är en sak som är säker.

Thingiling!

Uppdatering 17:49
Fel av mig, PLÅGA!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har frågestund i bloggen just nu. Ställ gärna några frågor om du har lust :)

2010-03-18 @ 13:43:41
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0