Anna Westergren -

I störst sannolikhet..

2010-03-25 22:09:17
Jag har haft ont i magen (ner mot ljumsken) i drygt 1 1/2 vecka och inte haft en aning över vad det kan vara. Min pappa har varit hel säker på att det är en sträckning, medan mamma har haft teorin på blindtarmsinflammation. Mitt huvud är bara kaos, just för att jag letar efter rätt symptomer men vet fortfarande inte helt säkert.

Men i störst sannolikhet är det äggstocksinflammation som saken handlar om. Inget att leka med..
Därför blir det doktor besök i morgon för att få svar på tal.

Och inte är det slut på problem, då jag har några svenska uppgifter som ska vara klar i morgon och tyvärr finns inte koncentration tack vare den molande smärtan. Yeee!
Ska försöka ett litet tag till, sen blir det sängen.

Godnatt till er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan=)

Jag ska också till USA i höst och nu har jag länkat dig, så ja tänkte att du också kunde göra det

=)

2010-03-26 @ 09:46:20
URL: http://sofiar.webblogg.se/
Postat av: bellabus

gumman du behöver nog inte oroa dig för att det är varken blindtarmsinflamation eller äggstocksinflamation :) eller jag vet inte, men jag har haft båda delarna och då kan man varken gå, sitta eller ligga utan att man gråter av smärta :S hoppas du blir bättre iaf, gå och kolla upp det för har du otur kanske det är PÅVÄG till något sådant :S

2010-03-26 @ 12:58:53
Postat av: FM

Kan vara en cysta i äggstocken eller möjligen bråck i buken. Om det är vid bäckenet så kan det tyvärr vara äggledarna som har blivit inflammerade. Har du haft samlag med någon som har klamydia så kan det vara orsaken. Fast du har väl varit hos doktorn redan så du har väl fått svaret.

2010-03-27 @ 03:18:43
Postat av: Jenny

Oj, hoppas du mår bättre nu :/

2010-03-27 @ 10:22:29
URL: http://www.jennyns.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hej! Jag har länkat tillbaka till dig nu! =)

2010-03-27 @ 11:29:52
URL: http://funandboring.blogg.se/
Postat av: lina

usch!krya på på dig!

jag har en fråga, hur länge har du haft din tandställning och hur länge till ska du ha den?

vad för behandlig ger den dig? :)

2010-03-27 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0