Anna Westergren -

Hemsk natt

2010-03-29 11:02:18
Godmorgon!

Ingen skola för mig denna måndag, pågrund av utmattning.
Jag kan inte påstå att jag är sjuk, nej känner mig kryare än vanligt. Men låt oss säga att jag var sjuk i natt.
Att vakna upp av man inte kan andas, pågrund av täppt näsa och helt förstörd hals, är inte alltid det roligaste. Har haft en hemsk natt utan sömn.

Sovit nu i några timmar och jag har egentligen ingen alls aning om varför jag vaknat nu?
Fortfarande trött, så få väl sätta på någon film att halv sova till. Blir lite frukost till det!

Vi hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh låter som att du har haft en riktigt jobbig natt

2010-03-29 @ 11:27:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0