Anna Westergren -

Breath in , breath out

2010-03-25 17:38:08
Explorius kan verkligen skrämma skiten ur en!

Fick ett mejl för en liten stund sedan som handlade om delbetalningen, hur vidare vi skulle göra med lån och grejs. Tyvärr hade Explorius inte fått in det papperet, om betalningen, som jag skickade iväg i början av hösten.
Paniken drog till när det sedan stod att "... vi måste få veta om Anna verkligen vill ha kvar sin plats ... " (eftersom betalningen saknades)
Jag trodde där ett tag att jag skulle behöva skicka in en massa nya saker och uppleva samma stress, eftersom det gått fel med just det papperet. Att sökningen efter en familj skulle behöva ta längre tid, pågrund av det.
Dessutom nämnde dem inte om att det faktiskt går att fixa till, utan för mig fanns inget hopp kvar.

Nu är i alla fall allt i sin ordning. Har pratat med Pierre som skickar idag iväg nya blanketter för betalningen.

Hela den här grejen är så superstor och får mig att bli insanely crazy! Att det då ska bli problem kring det här är rena döden.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag ska också åka med explorius :D

2010-03-25 @ 18:17:55
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: edda

absolut :D har du fått familj?

kram

2010-04-18 @ 21:50:41
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0