Anna Westergren -

"Snart kommer placeringen"

2010-06-23 17:38:38
Fick ett mejl av Pierre idag och som bara ville påminna om att placeringen är på väg, att vi som inte fått något ännu inte behöver oroa oss. Varför det går så segt nu är för att skolorna i USA är stängda under Juni och början av Juli, och problemet kan ligga i att skolan måste kontrollera om det går bra att ha utbytesstudent där. Både familjen och skolan måste vara klara för att man sedan ska få reda på om sin placering. Det kan också bero på att familjen har semester och kanske vill bestämma hur dem ska göra efter sina planer.

Men även om skolorna är stängda så ramlar det in lite placeringar då och då, men jag kommer alltså möjligvist få min placering in på Juli.
En trygg tanke är i alla fall att jag vet att dem verkligen jobbar efter en placering och inte glömt bort mig.
Fick ju ett förslag i slutet av Maj, så oro över det är inget jag tänker på.
Jag känner inte äns av att jag snart ska åka.. Men det kommer väl.

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

hoppas du får din placering ;)

2010-06-23 @ 22:26:25
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: dena

ååh ska du åka till usa ett år?

2010-06-24 @ 17:12:18
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0