Anna Westergren -

Just nu

2010-06-07 17:43:36
jag har tjockat i mig alldeles för mycket kladdkaka och mår inte allt för bra i magen nu. Men det var ju trevligt och gott för stunden i alla fall!
Det märks verkligen hur nära sommarlovet är nu. Det ända jag har kvar nu är två lektioner i morgon, idrott och lämna böcker på matten. Sen är det slut, klockan 11.00. Ledig onsdag, torsdag och slutar fredag, konstigt upplägg. Men varför klaga!

Bara för att jag inte har några läxor nu betyder det inte att jag får andas ut. Ska sätta mig med visumhandlingarna nu som inte är det roligaste, lång tid tar det också..
Måste bli klar så jag kan boka tid för en intervju på ambassaden. Fort, fort, sätt igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0