Anna Westergren -

Torsdag

2010-07-08 09:23:30
Idag är jag sjuk. Surprise!?

Nä, men jag vet inte om jag kan kalla det sjuk eftersom det hände felet är snoret och att jag känner mig tjock i hela ansikte/hals. Jag har liksom inte ont någonstans, så på det visset mår jag jätte bra och man brukar inte må jätte bra när man är sjuk. Så därför är jag inte sjuk! ... Bara känner mig konstig..

Dricker i alla fall massor av vatten nu, bra för en konstig hals och värmen. WEEEIII, hur skönt är det inte då, med värmen!? Och att det ska fortsätta vara så här, om inte mer, i flera dagar till!
Jag ska minsann sola,sola,sola för jag ska bli brun,brun,brun!

Alltså kortfattat om hur jag mår idag:
Fysiskt sjuk/konstig, men mår psykiskt jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0