Anna Westergren -

Jag förstår inte?

2010-07-29 18:16:37
Den här gummistövel trenden som har gått (höhö) med nu ett tag, det är något jag inte förstår mig på.
Tydligen så kan visst allt bli trendigt nu.
Men jag har alltid sett gummistövlar som något.. stort..klumpigt.. bara väldigt svårt att ta sig fram i.
Visst, boots finns ju alltid med i modet. Men gummistövlar? Nej, jag vet faktiskt inte vad jag riktigt tycker om det.
Men ah, smaken är som baken.

Update: Varför jag skrev det här inlägget var just för att jag idag såg, jag vet inte hur många (mamma och jag försökte räkna, man tappade bort oss ganska fort), personer med gummistövlar. På stan, mitt i centrum. Till kjol, klänning, shorts? Ah det vart ganska komiskt där ett tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker det är både snyggt och bekvämt att gå i gummistövlar. Jag har just ett par Hunter Original Tall Black och dem har jag gått i hela sommaren.

2010-08-04 @ 07:10:46
Postat av: Nicke

Ja, Emilia, visst är det häftigt och läckert att gå omkring i gummistövlar på sta´n i sol och värme, så om man inte riktigt vet vad man tycker om det kan jag inte annat än varmt rekommendera en test...

2010-08-04 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0