Anna Westergren -

Gó morgen

2010-07-28 10:59:07
Morgen, morgen!

Nu har jag äntligen klivit ur sängen efter att ha suttit med datorn där i någon timme. Skönt att börja dagen så!
Idag händer det en hel del. Först och främst ska jag fixa mig lite mat, sen försöka få tag på Sara och åka ner till staden för en fika stund. Efter det ska jag packa lite, eftersom jag och mor min åker med en buss till stockholm runt sex tiden. Där ska vi övernatta hos en vän för ett sedan i morgon kliva upp farligt tidigt och åka iväg till ambassaden. Japp, nu är dags. Intervjun. Fixa visum. Det verkar ha gott bra för dem flesta som redan varit där, så varför oroa sig. Eller?!

Nu blir det mat mat mat!

Kommentarer
Postat av: Alice

De, var inte så farlig, men ha kläder för väder för man får stå ute ett bra tag. Bara man kommer in är de trevliga. Lycka till!

2010-07-28 @ 18:27:40
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0