Anna Westergren -

Brev till värdfamilj.

2010-07-12 22:07:43
Fick nyss iväg ett mejl till mina värdföräldrar. Lite besviken på mig själv som inte fick ner så mycket att skriva, men jag är fortfarande i det "I-dont-know-what-to-say" tillståndet. Men det viktigaste är väl bara att höra av sig, att veta att nu har jag fått placeringen och att man exalterad och spänd för att få känna dem bättre.
Får hoppas nu att jag får ett svar tillbaka så fort som möjligt!

Nu har jag verkligen ingenting att göra, efter att ha sökt runt på olika sidor om min nya stad och skola som för övrigt verkar jätte bra! Så jag ska nog underhålla mig med att fixa till en ny design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0