Anna Westergren -

nollsex femtiotvå

2010-01-19 06:52:01
Godmorgon bloggen!
Jag har nyss gjort min ansikts prosedur, för att bland annat vakna till lite. Men som tyvärr bara håller för stunden..
Känner mig trött och seg, även om jag sover jätte skönt under hela natten. Det måste ha något med att jag har svårt att somna när jag väl ska göra det. Trött, det är jag, men jag är dålig på att slappna av och inte tänka på så mycket. Huvudet är förtillfället fullt med funderingar över ett och annat, tankar om det framtida.

Dags att börja göra sig iordning! Skola idag fram till 15.45 med inte allt för jobbiga lektioner, fast lite onödigt med en 2 ½ timmes håltimme mitt i allt..
Nu blir det frukost, mackor och morgontet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0