Anna Westergren -

Lättlurad jävel

2010-01-13 18:50:11
Jag lurar mig själv om saker och går så lättlurat på allt, så dumt. Dumt! Gaah, dessa hormonkickar går mig på nerverna. Låt det bara vara just nu, en period som jag befinner mig i.

puuh.. nu känner jag mig i alla fall lätt som fjäder. Helt tom, men ändå så full av energi!
Exakt samma känsla som jag hade här om dagen då jag och Tessan var på ett yoga pass. Härligt! Ah, då kanske. Just nu har träningsvärken tagit sin början och jag har minst sagt ont i hela kroppen.

Okej, jag kanske inte är helt full av energi. Trött och seg i kroppen som håller på att ställa in sig för en ny termin, hänger inte med. Så kvällens innehåll blir till att sega och göra kroppen ännu segare! Kanske en trevlig film eller något annat som kan roar mig en onsdag som denna.
Lär först byta om till en härlig onsdagskvällskollarpåfilmochärsuperriis-outfit, ni vet, en sån som alla har..

I'm off, ciao!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja tyvärr var det ett tag sen jag köpte den på rean, har hört flera som letat efter den, men inte hittade den, så tyvärr:( kramar

2010-01-13 @ 19:31:56
URL: http://louisedorasofia.devote.se
Postat av: Anonym

Hejsan :D

Det är många som gör yoga, men jag undrar verkligen om man kommer märka någon skillnad?



SV; Tack så mkt. Japp jag ska åka på high school year USA 2010/2011 :D

2010-01-15 @ 21:43:08
URL: http://talltreasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0