Anna Westergren -

God morgon

2010-01-21 07:52:56
Känner mig en aning bättre idag faktist. Seg och snuvig, men på ett definitivt mindre sätt!
Så idag blir det skolan igen. Tur nog är inte dagen så lång, har tre lektioner, slutar 14.40. Jag överlever!

Hoppas annars att det är bra med er?
Som sagt är jag väldigt trött fortfarande då jag ändå fick god sömn i natt. Trodde faktist ärligt att jag skulle drömma mardrömar om sjukhuset. Uhhwää! Vidrigt..
Fast jag drömde lite i alla fall. Av det jag kommer ihåg var det vår i drömmen, eller mer lite-snö-kvar-påväg-att-bli-vår. På ett sätt var det realistiskt eftersom det fortfarande var snö med i bilden, så ni kan ju förstå hur besviken man vart när jag kollade ut genom fönstret...
Orkar inte med snön och kylan nu, det gör en att gå från sjukdepp till ännu mer deprimerad. Det kan väl åtminstånde få vara sol ute!
Nog om detta.

När jag väl har slutat ska jag ner på stan igen för att hämta de skor jag lämnade in igår. Fixat en ny sula så att jag kan använde dem nu på vintern.

Nu ska jag börja fixa mig!

Kommentarer
Postat av: EMILIA

Hoppas att skoldagen blir bra!

2010-01-21 @ 08:02:51
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0