Anna Westergren -

Awesome, just awesome...

2010-01-04 21:06:53

Jag suger verkligen på det här. Att blogga kanske inte är min grej, vill att det ska vara det. Men att få precis som man vill går inte, det går bara inte.
Men just nu känner jag för att dela med mig och vara lite social, för att fördriva min tid.
Jag är uttråkad, inte trött utan mest seg, påväg att bli förkyld igen tack vare min bror som i princip är det, smittar han mig gladeligen..
Nej, jag vill inte lägga skulden på honom utan förkyldningen måste vara någon medfödd sjukdom jag har, en allvarlig sådan som inte går att bota.
Jag vill egentligen tacka Johan (bror) för att ha hjälpt mig med dator idag. Fick ett psykiskt utbrott imorse då min dator praktist taget bytte från min goda sida till den onda och ville absolut inte sammarbeta. Men nu är dator glad, jag är glad, den lyder och jag får visa vem som bestämmer.

Nu blir det någon fin film och nostalgimys med riskakor.
Minnen från mellanstadiet då alla åt riskakor, ja jag åt i alla fall. För mig såg jag det som en trend, och om man var riktigt duktig kunde man fjäska sig till en bit om man hade själv glömt. hmm....

toudels !


Kommentarer
Postat av: FEBB

åh va gott med film och riskakor! :D



haha gud va skönt, och att ni har sånt bra schema. börjar den 7e :(

2010-01-04 @ 21:56:56
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: FEBB

ååh neee? avis jag är! :D får inte studiebidraget fres den 30 januari, för ja lånade av den här månad för julklappar, tusan;p

2010-01-04 @ 21:58:10
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0