Anna Westergren -

The Law

2010-02-05 07:56:35

Guess what?
Jag mår piss! Halsmandlarna har svulnat upp ännu mer, och det är nog på tiden att jag söker upp en läkare.
Men, jag ska iväg till skolan ändå. Till åtminstånde första lektionen, sen får vi se.

Som första lektionen ska vi på besök hos Gävle tingsrätt, och skåda en rättegång. Vilket kommer bli intressant, om nu inte den skyldiga rätt upp och ner säger att ".. ja, jag är skyldig.." , liksom, jahapp.. Det var ju kul..

Jag är jäääääätte hungrig, har inte fått i mig speciellt mycket sen i Onsdags. Har man spännt tandställningen är det inte lägge att äns tänka på mat, för det går verkligen inte att äta.. hwååå..

Dagen:




Kommentarer
Postat av: Alice

VAd kul att du också åker med explorius! Då kanske vi träffas på startlägret? Har du gjort något delstatsval? Själv valde jag ingen stat, eftersom jag ändå inte kunde bestämma mig:)

2010-02-05 @ 22:23:06
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0