Anna Westergren -

Något alldeles nytt?

2010-02-26 23:13:56


Macbook Pro 13.3

 

Detta är ett av de alternativ jag tänkt införskaffa mig. En ny dator, självklart, men vilken?

Har funderat länge på Mac, men har inte varit helt hundra på om jag vill gå till en sån förändring, ett helt nytt system. Ett bättre system? Inte vet jag, hör så mycket olika från alla.

Saken är den att den är DYR. Dyrdyrdyr!
Jag har pengarna, men ändå kan jag få liknande innehåll från Windows, för ett billigare pris.

Men ändå, om jag överväger så har jag hört mest positiva saker från personen som äger Mac.
Ska i alla fall iväg imorgon en sväng och kolla in dessa skönheter, för wow! Ingen kan väl neka till att designen är super fräsh och helt enkelt snygg!
Ska även imorgon passa på att åka in till staden för att köpa en klocka. Har ju ingen, så det är väl dags nu!

OCH en ny parfym. Marc Jacobs , Daisy. Måste ha!


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag har en MAcBook Pro och jag ÄLSKAR den, helt nytt system, ett så mycket bättre och enklare system enligt mig, man lär sig dedt fort JAG REKOMENDERAR DEN VERKLIGEN! :D

2010-03-02 @ 12:05:54
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0