Anna Westergren -

It's not a big deal

2010-02-04 22:11:48

Hej.
Vill bara berätta att jag lever... knappt.
Jag är sjuk. Har åkt på något rejält denna gång, inget fjutt ont i huvudet och hals utan nu snackar vi rejält! Vet fan inte vad det är för fel på mig. Soffliggandes hela veckan nu, och även om jag fortfarande mår piss imorgon ska jag till skolan.
Skulle bara få dåligt samvete om jag stannade hemma imorgon också, för inte är det roligt att missa en hel skolvecka när man går samhällslinjen! Böhööö, nonono!
Men tänker er, "hej, jag har varit sjuk och missat 4 dagar av skolan" eller " hej, jag har varit sjuk och missat en hel skolvecka " Det låter helt plötsligt mycket längre!

 

Har ändå bara 2 "lektioner" imorgon, pffh, it's not a big deal!

Nu blir det antingen lek i photoshop eller O.C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0