Anna Westergren -

Svarar på kommentarer.

2010-12-22 05:46:28
- Det är egentligen bara en linje som jag fixade dit. Vet inte om det här kommer att hjälpa, men det ända jag gjorde var att gå till stilmallar -> #content och sedan klistra in
border-left-width: 0px; border-left-style: solid; border-left-color: #000000; (sedan fyller du i storlek, färg, vilken sida, left - right, du vill ha linjen) gud vad dåligt förklarat. Lycka till haha! 


- Va inte orolig, den ger inga stötar när det skäller. Tyvärr ger den stötar dock, men det är tillför det "osynliga staketet" vi har. Oftast brukar dom bara gå dit 2-3 sen upptäcker dom att det är inte så trevligt.


- Haha tacktack, antar att det är gener. Tackar mamma, OCH pappa haha som hade långt hår i sina unga år.

1. Ja det är varmare, speciellt i september, herregud!! Men även nu också, dock har vi minus grader också, men inte under -5. Har snöat två gånger här, men som alltid smälter bort under dagen.

2. Klädstilen här skulle jag säga är väldigt slappt. Flipflop (inte nu under vinter.. eller jo har sett några gå med det också, -3 vafan hah) någon skoltröja, antingen från northern eller från något college. Bootcut jeans på tjejerna. När det kommer till högklackade skor så är det faktiskt väldigt vanligt på min skola. Väldigt många svarta tjejer (förlåt om någon tar illa upp, man vet aldrig, men hur ska jag annars förklara?) bär högklackad. Jag är nog den enda vita tjejen på skolan som går runt med det.


- Tack väldigt snäll, och jag önskade att det var sant också. Men oj oj vad fel du har. Min hy är verkligen inte den bästa. Har typsikt sån hy att när jag vaknar upp varje morgon så är det något nytt i ansiktet. Visa dagar är det ingenting, men då har jag bara tur. haha! Kan visa vilka produkter jag använder i något videoinlägg! Och nej, jag skulle nog säga att proactiv är en myt, jag har inte hört någon som använder det. Men vad vet jag, inte direkt att jag går och frågor alla på skolan om just DU använder Proactive! *bländande amerikanskt leende*


- Nej det kan jag verkligen inte säga eftersom det kunde lika gärna ha blivit problem hos den familjen också. Det vet man inte. Homosexuella personer behandlas tyvärr riktigt hemskt här i sydstaterna, så himla tråkigt att det ska behöva vara så.. Annars hade jag hemskt gärna velat flytta till dom för det här året. Om jag ska sitta och tänka på att jag skulle kunna ha haft det så mycket bättre, vilket jag förmodligen kunde ha haft, kommer jag bli galen.
Jag har hört en massor av hemska historier om olika värdfamiljer och hur dom behandlar sina utbytesstudenter, så jag har haft tur. Detta är min placering och jag ska verkligen göra det bästa av det!

Kommentarer
Postat av: S

Läste förut att du hade 5 piercingar, vad har du för några?

2010-12-22 @ 11:42:59
Postat av: Amanda

Hej, förlåt, nu kommer jag med en liten tråkig kommentar.. Men hur tar man bort länkarna i menyn och fixar dit egna?



Superbra blogg!!

2010-12-22 @ 15:43:24
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vad bra att det inte är en sån där skällgrej :P

2010-12-23 @ 19:05:42
Postat av: Antåån i sverige :(

Mörkhyade* kanske' om du vill vara helt pk!

GOOD JUUUL I USAAA ANNA!!

2010-12-23 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0