Anna Westergren -

Sick again..

2010-12-14 15:58:12
För att förklara lite varför jag är sjuk.
Mamma vet nog redan allt det här hah, men t.ex. förra året i skolan var jag super stressad, och när jag är stressad så blir jag sjuk.

När jag först kom hit och två-tre månader in på terminen var jag inte ett dug stressad i skolan och kände mig så glad och frisk. Men nu dom senaste 2-3 veckorna här jag vaknat upp med huvudvärk, halsont ja allt som hör till förkylning. Jag förstod ganska snart att det var på grund av alla jobbiga uppgifter vi har nu innan lovet. Det är såååå otroligt mycket.

Problemet här är att lärarna tänker inte alltid på att, ja vi har fler klasser än just den här klassen. Exempelvis Mrs Duffner min eng lärare, ger ut 3 läxor kanske hur jobbiga som helst och som är till dagen efter. Sen dessutom så har jag andra läxor till dagen efter från andra klasser...
Ni kan ju tänker er, först vanlig eng läxa som är 10 ggr svårare, och det ggr 6 per dag. Haha och jag som sa att detta året skulle bli ett slapp år, men det är skönt att veta att betygen inte räknas!
Jag måste faktiskt skylla på english class... bara några dagarna kvar!

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-14 @ 20:21:28
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0