Anna Westergren -

Här försöker man, så blir det ändå bara fel..

2010-12-29 19:11:03
Det verkar som om allt jag gör här blir i slutendan bara fel, fel ,fel.
Som idag. Jag hade pratat med Erica om att hitta på något, och det var inte föränn idag vi riktigt bestämde vad vi skulle göra. Jag har inte sett henne på hela lovet, så jag är såklart jätte glad över att få träffa henne igen. Dessutom så har jag nu i 1 1/2 vecka bara varit hemma, och om inte det så har jag hängt på Mary och hennes barnbarn på deras ärenden. Så ja, jag har mest umgåtts med familjen här.

Men så idag bestämde jag mig för att äntligen möta upp någon vän och hitta på något.
Tydligen är det Jasmines (marys och marks barnbarn) födelsedag, vilket jag hade helt glömt bort.
Så jag skrev ett mail till Mary för att berätta att jag hade planer idag, när jag skulle åka och hur länge jag skulle vara borta. Då blir hon sur på mig för att jag inte hänger med och firar Jasmine, och hon som har tjatat på mig att ta tag i mina kompisar och göra något. Jag trodde jag gjorde rätt, men så vart det bara fel.. igen..

Kommentarer
Postat av: sara

<3

2010-12-29 @ 22:00:10
URL: http://sshm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0