Anna Westergren -

Have a holly jolly Christmas!

2010-12-24 19:18:36
Hoppas ni har haft en jätte fin jul, här är klockan bara 13.00 så här fortsätter vi firandet!
Den här dagen har varit ganska jobbig ändå, eftersom det kommer många tänkar kring familjen och allt där hemma. Saknar dom så oerhört!

Men så vare ju det att min familj skickade ett julpaket förra veckan, men pågrund av snökaoset så skulle det förmodligen bli försenat. Men kan ni gissa vad jag nyss möttes av nu när jag kom hem? Jo ett enormt blått paket! Så otroligt himla galet perfekt, på julafton!! Är så himla glad nu, tårarna rinner och inget kan gå fel nu. Även om kvällen här blir en katastrof här så har min Julafton blivit den bästa, eftersom min familj fick vara med haha på sätt och vis!

Mamma, Jo hälsar tack så mycket för kortet! och mamma - "make a statement" puss

Ha nu en fortsätt otroligt fin Jul! Älskar er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0