Anna Westergren -

Anna, helt seriöst nu!

2010-12-27 04:52:47
Vet, vet. Tråkig uppdatering, men Kaitlyn är här som sagt och vi har en massor av nya Wii spel att prova på så ja, jag är nörd och leker med det!

Men det jag ville egentligen säga är att jag ska nu, helt bestämt, börja med en diet. Helt ärligt, jag måste ta tag i denna viktökning. Har lagt på 6 kg. 6 KG! Om jag fortsätter såhär så lär jag väl rulla hem...
Problemet är att det mesta att lagt sig i ansiktet, vilket inte klär mig. Kroppen är det inte så mycket fel på, fått lite extra på bena men det bryr jag mig inte så mycket om. Men det syns verkligen i ansiktet, och jag börjar må dåligt av det. haha cry cry.

Det som är positivt är att jag ska förhoppnings vis börja med fotboll nu i vår, antingen det eller softball. Så då får jag äntligen börja röra på mig regelbundet! Ska bli otroligt skönt!

Men jag orkar inte vänta tills dess, så jag börjar redan i morgon med annan matvana och lite wii-fit eller något haha! Saken är den att jag är hungrig hela tiden här, fast det är inte så ovanligt men jag tar alltid en extra portion även om jag är propmätt. <-- så det ska jag verkligen ändra på. Mindre och nyttigare mat!

Jag trodde att några kilo inte skulle skadda så mycket, men jag trodde aldrig att såhär mycket skulle lägga sig i ansiktet. Så jaaaaapp, det blir att gå ner till det gamla vanliga !

Kommentarer
Postat av: mammis

mycket vill ha mera....Du kan ju ut o gå,springa.börja nu när du är ledig.säg åt mary att köpa hem äpplen,bananer...frukt som mellis.puss mammis

2010-12-27 @ 14:32:38
Postat av: Martin

du behöver ju inte äta mindre, de är ju bara dåligt på alla sätt att äta lite :) bara ät lite nyttigare så kommer du märka skillnad dirrm0de :)

2010-12-28 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0