Anna Westergren -

26 Februari - 4 Mars

2010-12-31 08:56:10
ÄNTLIGEN är det bokat och klart, eller ja jag ska bara skicka iväg ett papper till. Men allt är betalat och jag har min plats reserverat! California Experience 26 Februari - 4 Mars.
Hade lite problem med betalningen ett tag och var helt säker på att allt skulle gå helt åt skogen. Men nej då!
Vi kommer att stanna i San Francisco and Los Angeles, där vi bland annat kommer att få besöka en massa saker.
Kommer att skriva mer info senare!

En annan kul sak med den här tripen är att Kristoffer, en kille som var med i min grupp i New york, även ska till Cali. Kommer bli så galet roligt!

Video från New York.

Kommentarer
Postat av: mammis

Anna..glöm aldrig känslan du hade när du var där.Det var nå specielt som låg in the air.Puss mammis.

2010-12-31 @ 10:28:47
Postat av: magdalena

jag var i Kalifornien i sommras och det var helt underbart, du kommer ha det så bra dom dagarna du är där :D av alla ställen jag har besökt så är Kalifornien nummer ett, ingenting slår den resan!

2010-12-31 @ 14:23:42
URL: http://maagdaleenaa.blogg.se/
Postat av: linda

new york, bra tider!!:D

har du fler videoklipp från den resan?:D

2010-12-31 @ 15:11:51
URL: http://inthestates.blogg.se/
Postat av: tessan

waah, va kul!! universal studios är galet najs :D

2011-01-01 @ 12:27:42
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Postat av: Julia

älskar videon, den är gryyym!!

2011-01-02 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0