Anna Westergren -

11 timmars sömn!

2010-12-20 17:27:01
Jag har nog aldrig sovit såhär mycket sen jag kom hit i Augusti. Har alltid haft problem att få tillräckligt sömn i den sängen jag har här, men inte inatt.
Så jag vaknade upp elva, första tanken är dåligt samvete för att jag sovit så länge. Men någon sekund efter slog det mig att fyfan vad skönt, och behövligt det där var!
Mår jätte bra idag och är taggad på allt och inget!

Igår var vi alltså på middags-party typ en 45 minuter bort. Ja, allting här ligger såå helsike långt bort från varandra, att åka till mataffären som ligger 15-20 minuter bort är bara normalt.
"Partyt" var väl helt okej. Vi hamnade mitt ute på landet i ett super gulligt, riktigt lantigt hus. Det var kanske hur mycket folk som helst där, åt, pratade etc. Och ett tips om du åker hit, för att hitta snygga killar måste du åka till landet eller till min kyrka. Eller så hade jag bara tur igår att träffa på en!

Nu ska jag fixa lite mat, skriva klart julkort waaah måste skicka iväg dom nu snart!! Slå in paket också.
Ikväll bli det nog att umgås med lite vänner.

Later! Puss

Kommentarer
Postat av: mammis

olala...en snygging var de.Om du säjer att det var nå snyggt.Då måste det ha varit nå RIKTIGT SNYGGT..HÄRLIGT ANNA.DET BEHÖVER DU.Puss mammis.

2010-12-20 @ 17:49:47
Postat av: charlotte

Naw, Var han snäll? Håller med din mamma, du skulle nog kunna behöva nån att bry dig om och som bryr sig om dig :)

2010-12-20 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0