Anna Westergren -

Washington DC

2010-08-29 00:10:00
Haft en lång och varm dag här i DC, med sjukt mycket folk (det visade sig vara 500 000 pers samlade för detta event) och alldeles för mycket super god mexikanskt mat. Har tagit lite bilder, jag vet jag vet, lovade att ta många men när allt väl hände så blev det nu fel på minneskortet...
Sitter på hotellrummet nu i alla fall och vilar lite. Snart ska vi iväg igen för en myskväll med film, första gången man går till en amerikansk bio, lär bli intressant!

- Det är alla ämnen jag har denna semester (termin) och nej jag slapp matten! Tack gode gud för det!
När jag skulle välja ämnen så stod det matte och att jag skulle välja vilken slags matte jag ville hålla på med. Men jag drog på mig valpögonen och frågade om jag var tvungen att ta det, och tydligen var det inga problem alls att byta ut till något annat!


- Förstår inte riktigt vad du menar med "det berömda fotot"? (:


1. Nej, det stod familjen för. I alla fall min.
2. 11 år.
3. Nej det är dem verkligen inte, jag förväntade mig en hel del tunga regler m.m. men dem verkar redan nu har bra förtroende för oss. Så vi har mycket eget ansvar vilket känns jätte skönt!





Kommentarer
Postat av: clara

Porträtten från din Fourch Period - Drafting I lektion :)

2010-08-29 @ 07:49:01
Postat av: nils

vad var det för event du var på som hade över 500 000 pes? :)

2010-08-29 @ 21:58:22
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Jossan

aaa äslakr din blogg!

2010-08-30 @ 04:50:40
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: faye

jag tror det va du som skrev att du har varit blyg osv, skulle du kunna ge lite tips på hur man ''jobbar'' bort det? :)

2010-08-30 @ 09:58:15
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-30 @ 15:45:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0