Anna Westergren -

Tuesday 8/31/10

2010-09-01 01:35:05
Dessa är några av dem tjejer vi har börjat umgås med, Pascale längst till vänster (går i samma Theater class), Molly från Honors English, Kelsey en tjej som vi lärde känna genom dem andra tjejerna och Jo längst till höger.
Glada, jätte trevliga tjejer med sjuk humor. Kelsey är den som är mest nyfiken, förmodligen den livligaste också. Frågar oss om allting, haha.

Som jag sa igår så blir det allt lättare för varje dag som går, att komma in i samtalen och i grupperna.
Idag i Darfting class så frågade 2 killar om dem fick vässa min penna, där dem såg att udden höll på att ta slut.. Liksom whaaaat?! Tack, man jag kan gå 20 meter själv, det är inte så svårt. Fast det var ju snällt att dem frågade hööhh..
En av dessa två killar frågade dessutom om jag gillade gå på bio, vilket jag gör. Så det slutade med att han frågade om han kunde hämta upp mig någon gång för en biokväll.. vilket inte kommer att hända..

Har btw hittat en ny häst som jag ska börja rida. Ni behöver inte vara oroliga att något liknande, med den förra hästen, ska hända igen. Dessa människor äger 7 hästar, mamman tävlar i dressyr och alla barnen rider, och det är pappans häst som jag ska börja träna eftersom den bara har motionerats innan.
Kanske några av dem trevligast personer jag mött. Verkligen! Dem har till och med en egen golfbil som dem har för att transportera sig över gården...

Har så himla mycket planerat just nu, galet att jag ens hinner med allt..
Filmade i morse på bussen, lite utav samhället runt omring (från bussen) så ska redigera allt när jag har tid, så får ni se hur det ser ut här omkring. Dock inte från det område där jag bor utan tomter lite längre bort. AJA..
Ska duscha nu, och sen göra homework.. PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

är det inte orkan i North Carolina?

2010-09-01 @ 13:45:43
URL: http://naso.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha, klart du ska på bio med killen ;)

2010-09-01 @ 16:20:12
URL: http://ronjapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0