Anna Westergren -

Today update

2010-08-30 23:44:49
Dagarna blir bara bättre och bättre här. Man börjar allt med vänja sig vid det är livet och skolans regler.
Det visade sig vara jätte många som vet vem jag är, men inte kommer fram och säger hej osv. Så för varje dag som går är det fler och fler som visar intresse och vill veta en massa.
Har till och med börjat komma in i ett tjej "gäng", härliga personer med sjukhumor. Det är en tjej (dålig på namn) som har gett alla ett smeknamn, med ingen speciell betydelse bara en blandning av massa ord. Vad jag vet så kallar dem mig för AWise, a.et för Anna och W för mitt efternamn. Tydligen så är mitt efternamn ett av det coolaste dem hört.

Lite update om vad som händer och är väldigt vanligt i min skola.
Idag var tex en tyst minut för en kille som dött i en olycka och två tjejer som för tillfället ligger på sjukhus.
Allvaret har börjat nu, och om man kommer en sekund försent måste man gå till Office och be om ett pass.
Om det är football match på en lördag så går alla football killar runt i sina match tröjor för att få igång stämningen.
Är fortfarande helt förvirrad över att jag var den som fick bäst resultat i min Drafting classe på Sketching testet idag, alltså frågor om olika Sketching metoder. Och det kanske var det enklaste någonsin eftersom det inte direkt var ett test, men alla satt som frågetecken och frågade mig i fall jag kunde hjälpa dem när jag var klar. Ehm..

Senare ikväll ska jag och Jo träffa granntjejerna och gå runt lite i området, prata lite.

Imorgon kommer våran kontakt person Ginger hit och hämtar upp oss efter skolan. Vad jag vet så skulle vi ut och fika eller något liknande, prata om hur vi har det och ha det lite allmänt trevligt!

Förlåt om inläggen blir ganska tråkiga utan bilder osv, men jag har väldigt dåligt med tid att lägga upp. Ska planera upp allt bättre så kommer det nog bli en bättre förändring väldigt snart!
DC bilderna kommer komma upp så fort jag har tid, som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du ingen header ? :)

2010-08-31 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0