Anna Westergren -

Stupid Girl

2010-08-28 04:54:13
Har kommit fram till hotellet här i DC, dock så började inte helgen så värst bra när jag märkte att halva min nya parfym, jag köpte i New York, har läckt ut i väskan.... Suck..
Dessutom att parfymen skulle vara dyr..
Aja, inget jag kan göra något åt nu, sorgligt bara att en super helg ska börja super dåligt.

Imorgon är det upp och hoppa redan vid klockan sex, inte ens liiiite sov morgon. Åker här ifrån vid sju tiden för att upptäcka staden. Lika bra att släcka nu! Natt på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej vännen. en olycka händer så lätt...men kolla ditt konto om pappa har satt in något...var rädd om er puss mum.

2010-08-28 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0