Anna Westergren -

Söndag

2010-08-01 13:46:40
Hallå, hallå!
Sov ovanligt länge idag, vilket jag inte är så stolt över. Får jämt sånt dåligt samvete när jag sover bort halva dagen, men ibland behövs det!
Jag borde egentligen passa på att vara ute då vädret kommer vara lite sådär hela veckan, och det lär nog bara vara fint dag. Fast det är ju ändå inget sola väder, vilket jag är väldigt sugen på att göra. Få lite färg på sig innan man åker.

Igår var det en typsikt titta på film dag, därför ska jag se till att göra någonting idag.
Det första jag har på schemat är att grov städa rummet. Jag säger väldigt ofta att, ja nu ska jag städa heela rummet, men det blir egentligen bara små plock för sen fastnar jag för något annat..
Men nu har jag släpat fram dammsugaren, så idag ska det fan hända lite saker.

Jag tänkte visa lite senare vad jag har för presenter till min värdfamilj. Kan vara kul för er som än så länge inte har köpt något och kanske behöver lite tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0