Anna Westergren -

Plötsligt så händer det!

2010-08-23 04:15:04
Videon som jag hade tänkt lägga upp avbröts så jag gör ett nytt försök imorgon!
Det jag egentligen ville berätta var om den plötsliga händelsen på ridbanan idag. Jag vill inte göra någon orolig, speciellt inte mina föräldrar (även om jag vet att dem kommer att bli det). Iaf, jag ramlade av ganska rejält och fick sedan en häst över mig. Han landade på mitt högra ben, så jag är ganska svullen där men det verkar inte vara något mer allvarligt. Det känns i alla fall inte som det. Jag kan gå på det!
hästen har inte blivit riden på 6 månader, så det är helt förståeligt att den inte var så förtjust vid att någon kramar med fötterna på hans mage.
Men jag ska inte rida den hästen något mer är det bestämt, utan vi får så fall ta tag i det hela på ett annat håll.
Mycket berodde också på hästens ägares fru (krångligt där), hon är bra konstig. Ena sekunden så pratar hon om allt dåligt som kan hända i fall jag skulle rida den, om hur dyr hästen är att inget får gå fel blablabla, precis som om hon vill att jag inte ska rida. Men direkt efter allt klagande så tar hon fram hennes dotters ridkläder, ger dem och uppmuntrar mig till att rida, och hur glad hon är över att någon gör det...
Dessutom att hon har en riktigt sydstat dialekt, ni kan ju tänka er vilken "fin" mix det blir på det hela. Knastant!

Det är iaf ingen fara med benet, inget ser konstigt ut. Men det lär det gör om ett tag, färgglatt i alla dess färger. Fiint intryck man kommer att göra imorgon på skolan. Går helt snett med ett blått,svart,rött,gult ben. Ah du, det här kan bli riktigt intressant!

Kommentarer
Postat av: emilia

hejsan :)

jag är också på utbytesår i USA just nu och undrade om du skulle vilja byta blogglänk med mig?

2010-08-23 @ 08:30:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla
Postat av: Sanna

Aww :( Hoppas det blir bättre

2010-08-23 @ 14:45:23
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0