Anna Westergren -

Måndag morgon

2010-08-02 08:20:07
Morgon mys med katten, måste passa på medan man är hemma!
Vaknade för kvart sen av två målare som står och skrapar bort gammal färg på utsidan av huset..
Tur nog skulle jag ändå upp vid den här tiden, så det passade perfekt, eller?
Nu är dem verkligen överallt, i varje litet fönster tittar dem fram, vilket resulteras att jag bokstavligtalat kryper mig igenom rummen.
Nämen anledningen till att jag är upp nu är att jag har klipp tid vid tio, och ska ta bussen in om drygt en timme.
Så dags att börja vakna! Fan just ja, jag är ju redan typ superpigg, tackar för det.. Bra start på dagen..? Mja..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ha en bra dag :)

2010-08-02 @ 10:55:45
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0