Anna Westergren -

Godmorgon, godmorgon!

2010-08-11 10:26:00
Målarna är här idag igen..
Det jobbiga är också att dem bara är tre, men står på såna ställen där dem inte borde stå. En hänger precis utanför mitt fönster, en målar balkongen vilket är från det stora toaletten och en små springer mellan fönstrena på nedervåningen. Så det är inte det lättaste att göra sig i ordning innan jag ska till bussen om en timme.

Ska in till stan och hämta upp min nya natt-tandställning. Hoppas det inte tar sån himla tid, så att jag hinner sola lite i alla fall!
Om allt vill sig, så ska jag försöka få upp någon videoinlägg. Men det, det är inget säkert!

Ha det toppen i solen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hittade din blogg för någon dag sen och det ska bli kul att få följa dig under året :D Jag har en fråga... Blir det här året som ett studieuppehåll här i Sverige? Alltså att du kommer behöva gå ett "extra" år hemma i Sverige sen?

2010-08-11 @ 11:15:57
Postat av: Hanne.

Hej! Vilken organisation åker du med och vad var ditt första delstatsval?

2010-08-11 @ 13:23:02
URL: http://coffeeandvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0