Anna Westergren -

Blixt

2010-08-08 01:03:08
Vi har ruggigt kvälls väder här i Gävle, regn fram och tillbaka.
Och nu har jag även upptäckt att det lyser upp lite då och då utanför mitt fönster, men jag hör inget muller (antar att det är jag som är döv). Eller så är det någon som står och knäpper kort med blixt från gatan, men det låter ganska ologiskt...
Men en sak är säker, det är perfekt sov väder!

Lite om min dag:
Vaknade ganska sent, segade bort halva dagen fram till tre tiden då jag drog mig ner på stan en snabbis för att köpa hem lite nödvändigt! Middag ute med familjen, som inte blev som vi tänkte oss från början, men blev mycket lyckad i alla fall!

Sen var det slut på saker att berätta! Dags att sova till myspys regnet.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0