Anna Westergren -

Bilder på ingång.

2010-08-08 11:33:48
Jag fick ett mejl av Mark igår kväll med en hel del ny information och bilder!!
Tyvärr kan jag inte lägga upp dem än, eftersom jag tyckte det vore rättvist att jag frågade dem först i fall det går bra. Man vet aldrig..
Så jag har precis skickat ett mejl tillbaka där jag skrivit om min blogg och vad jag har det till.
Så förhoppningsvis så kommer det upp lite bilder senare!

Kan förklara lite om hundarnas utseende.
Ford skulle jag vilja förklara som en Seppala Siberian Sleddog, en korthårig sådan.
Sadie måste vara någon blandras mellan Tax och Jack Russel.

Håller tummarna nu på att det är okej att lägga upp bilderna så att även ni får en överblick över hur allt ser ut.
Dock fick jag ingen bild på huset, så det får jag ta när jag kommit dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0