Anna Westergren -

" Var detta allt, ingen mer smärta?"

2009-09-03 17:11:08

Hej! Som jag meddelade för att tag sen så kommer bloggen inte vara prio ett utan det är skolan, och förtillfället har jag mycket som sak göras. Men ska försöka lägga in ett och annat inlägg så ofta jag kan.


Snacka om att jag är förvånad, mina förväntningar var helt åt andra hållet.
Det jag håller på att prata om nu är Gardasil sprutan som jag tog för lite mer än en timme sen. Jag hade förväntat mig lidande smärta, okej inte så överdrivet men mer smärta hade jag tänkt mig. Det gick snabbt och kändes knappt. Läkaren varnade mig innan att smärtan kan komma efteråt, men tydligen inte, har inte kännt av något alls.
Är såklart jätte glad över detta, men vad jag har hört av andra som tagit dessa sprutor så ska det bara bli värre och värre. Hoppas innerligt att dom bara ljuger! För ingen gillar väl att känna smärta? Eller jo, visst finns det såna männsikor också (konstigt nog), men jag är då inte nån utav dom!


Kan berätta att jag äntligen fått riktig medicin för halsen. Någon slags morfin medicin, nu får inte missuppfatta mig att jag sitter här hemma och är halv drogad. Visst blir man lite yr, men det bästa är att det faktist fungerar. Hostan är dock inte helt borta, vilket skulle vara ett mirakel om den bara försvan. Men jag låter medicinen ta sin tid, för jag märker skillnaden sen förr.
Har nyss tagit en dos, blir så hemskt trött utav den. Blir nog av att titta på tv nu!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Krya på dig! <3

2009-09-03 @ 21:51:23
URL: http://ronjapersson.blogg.se/
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 12:49:37
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0