Anna Westergren -

SkolFoto

2009-09-17 07:20:43
Godmorgon alla!

Idag har jag skolfoto, vilket man bara kan älska eller hur?
Oavsett hur gammal och vilken årsklass man går så slipper man inte undan skolfoto. När jag var mindre och inte visste så mycket så hoppades jag att när jag har blivit tant och går på gymnasiet då borde man väl ändå sluta upp med det här. Men nej, mina förhoppningar svek mig!

Kom ihåg hur viktigt detta var när man var lite yngre. Man gick upp 2-3 timmar innan skolan började för att verkligen få till sitt utseende till de bästa!
Men då är det knappast så man ser ut till vardags annars?
Bara att slappna av och vara sig själv. Eller köra någon av dessa posar:


Den som sticker ut.


Lite mer intimt. Roligt för den som gör det, men bara obegaligt för den som råka ut för det. Kan ju leda till ett mindre roligt ansiktsuttryck!


Eller så kör man denna, så har man åtminstånde något att skylla på om man blev ful!

Hittade bilderna på Google, men om du är med och inte vill tar jag givetvist bort det.
Säg bara till!

Hörs senare, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha den längst ner vad klockren!

2009-09-17 @ 11:11:07
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja ok, jo samma här typ, ska plugga städa och senare spela lite basket :P :) kram kram

2009-09-17 @ 12:51:08
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0