Anna Westergren -

Resume om bloggens första år

2009-09-17 19:33:38

Tänkte ta upp lite om vad som hänt under det året jag haft min blogg. Allmän lite rolig fakta!

Varför jag startade bloggen?
Det är väl precis som hos det flesta andra bloggare, man har riktigt tråkigt en dag och vill få ur sina tankar som cirkulerar runt och runt i huvudet. Hade bara planerat att bloggen skulle vara för sånt, att få skriva av sig då och då. Men jag märker nu att man egentligen borde gå och bära på en skrivbok hela tiden och skriva ner det minsta lilla, eftersom allt runt omkring en får en att börja tankar. "Varför är det så?" " Kan man kanske göra något åt saken?" eller "Varför känner jag som jag gör just nu, varför pirrar det så härligt?" . Tankarna kan var olika, och ibland måste man skriva ner sina frågor så att man själv kan klura ut svaren. Men lär sig utav det!

MEN, givetvis tycker jag att det är roligt att blogga!

 

Min första tid här på bloggen:
Det var lite trögt i början, det är det för alla, men eftersom jag inte hade några planer för den så la jag inte ner energi heller. Jag skrev mesta dels om man vardag, inte så många andra åsikter om olika saker (det kom lite längre fram). Fick även igång många utav mina vänner att starta en blogg, vilket fick mig att bli mer aktiv!
Men jag hade såklart mina perioder då jag verkligen inte la ner tid på bloggen. Kunde ta flera dagar, nästan veckor innan jag skrev.

Detta var min första header på bloggen, och jag är ändå ganska stolt över att jag började med en hyfsat fräsch och enkel design. Kanske lite tråkig, men hellre enkel och lättsam att kolla på än en header som är alldeles för mycket!

Tankar över min tid just nu på bloggen:
Jag är en aktiv bloggare, det tycker jag! Även om jag inte står med på "mest aktiva" - listan så får jag ut ett fler tal inlägg per dag, behöver bara lite mer läsare så kanske det händer något.
Men nä, jag klarar mig bra som det är. Skriver för att jag tycker det är roande, men man vill såklart (i alla fall jag) ha några som läser det man har publicerat!

Ska i alla fall fortsätta på som vanligt, så får jag helt enkelt se hur det blir med saken!

 




Kommentarer
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg! ♥

Otur att su är sjuk :/

2009-09-17 @ 21:55:21
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0