Anna Westergren -

Lunch at my place

2009-09-10 13:02:46
Har varit hemma ett tag nu, fått i mig lite av gårdagens rester och kopplat av lite från skolan.
Det här med rester är inte min grej, men middagen igår var otroligt god så jag chansade på att den skulle smaka hyfsat bra idag i alla fall. Ska iväg snart igen, tillbaka till skolan. Har bara en lektion kvar, dock är den 2 timmar lång så så underbart var det ändå inte.

Hoppas bara att våran samhällskunskaps lärare har bestämt för att dagens lektion ska gå åt för diskutioner.
Älskar att bara sitta i en ring och föra åsikter om frågor, just för att vi är en sån argumenterande klass!
Är ganska trött så lusten att skriva eller bara att lyssna på när läraren pratar är i noll zonen.

Aja 2 timmar överlever jag nog ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0