Anna Westergren -

Från onyttigt till nyttigt

2009-09-22 18:49:45
Jag har nu äntligen kommit hem från skolan, har även hunnit ätit middag med familjen och tagit det lugnt här vid datorn ett tag.
Det jobbigaste med att sluta sent en skoldag är såklart för att det först och främst är tråkig att jobba så länge och man blir rejält trött. Men som idag när jag slutade 17.00 så kommer jag innanför dörren här hemma runt 17.30, vilket betyder att maten är klar. Riktigt jobbigt att komma hem och äta direkt!
Det får en helt att kom ur rutinerna eftersom man gärna brukar äta mellis när man kommit från skolan, inte en hel middag. Så det skulle inte förvåna mig om jag blir hungrig snart igen..

Åhh, gud så mycket klagande!
Ahlgrens bilar fixar åtminstånde ett litet leende på läpparna. Jag bokstavligt käkar dom, goooottt!


Men allt kan inte vara en dans på rosor med en massa godis utan livet är också uppbyggt på läxor.
Plugg, plugg och plugg! Varje dagen har jag något att göra, vilket har sina för-nackdelar. Mest nackdelar!

Hoppas ni har för er något roligare än läxor? ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahlgrens bilar är sjuukt gott! :D

2009-09-22 @ 19:14:37
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha ja precis så känner ja med, dom var liksom bara random som man aldrig köpte men nu är dom helt plötsligt super goda :D haha, men jo det mesta är bra med mig. Själv då? :)

2009-09-22 @ 19:23:14
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

gott med bilar :D

2009-09-22 @ 19:32:36
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0