Anna Westergren -

En sen måndags eftermiddag

2009-09-07 16:42:21
Hej hej!

Nu har jag äntligen slutat skolan för dagen, vilket känns riktigt skönt då lektionerna idag var mest till för att lyssna. Sånt kan trötta ut en rejält! Men nu är jag hemma i alla fall, och jag tänkte snart hoppa in i duschen sedan blir det väl middag direkt efter.
Skoldagen har varit för övrigt bara bra, skönt med sovmorgon vilket jag både har i morgon och på onsdag också!
Så ska inte klaga över denna vecka precis!

Även om allt kanske låter helt perfekt så är jag inte läxfri för det. Nejnej, har fått en bunt läxor hem som ska göras, till mesta dels eget ansvar men även glosor från spanska. Så ja, jag sysselsatt ikväll igen!
Fick nyss reda på att det blir riktig god mat idag, så nästan perfekt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0