Anna Westergren -

Du, jag och Dupree

2009-09-07 19:46:26

                  
Om drygt en kvart börjar filmen Du, jag och Dupree på tv 3.
Var längesen sist jag såg den så ska nog passa på nu. Inte för att själva filmen är det bästa som gjorts, men jag gillar skådespelerskan Kate Hudson som medverkar i filmen. Dessutom verkar hon vara en fin och äkta människa i verkligeheten, det är väl det som fastnar mest hos mig.
       

Kate är en väldigt nätt och liten person, precis som jag. Så om jag skulle jämföra mig med någon kändis (kroppsligt) skulle det vara hon. Har inga kurvor att skryta med, men har en hel del annat fint.
Hon gillar sin kropp precis som den, dock har jag alltid varit osäker på den fronten. Men jag lär mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Erik

Nej det är fullt lagligt om hon inte nämner hennes namn.

2009-09-07 @ 20:43:25
URL: http://erikarbast.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) sovit gott ? ^^,

2009-09-08 @ 07:43:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0