Anna Westergren -

090923

2009-09-23 07:03:40
Godmorgon!

Dagen slutade inte så pass bra som jag hade trot igår. Vart riktigt jobbigt när jag från ingenstans fick en rejäl sprängade huvudvärk, och samtidigt som jag hade det skulle jag kämpa med engelskan. Hatar att få läxor som ska vara klar dan efter, det borde förbjudas!
Men jag klarade mig i alla fall och fick in glosorna hysat i minnet, men det får gå som det går!

Sitter som vanligt att dricker mitt te, ska svara lite på kommentarer nu snart också.
Sen måste jag börja fixa mig.
Ska hinna med 8 bussen, den hemska bussen som nästan alla gymnasierelver i detta område tar. Det finns knappt plats för andrum ibland! Får helt enkelt ta mig ett djupt andetag innan jag går in!

Denna dag är ganska stressig för mig.
Jag slutar 15.00 idag men driekt efter ska jag till stallet, så jag kommer inte hem förän 18-19.
Jag har dock håltimme idag också vid lunch, skulle vilja ta mig hem då (hinner slappna av lite) men jag har så mycket att göra innan svenskan. Så det blir till att plugga på min lediga tid. Hoppar högt!

Vi hörs så fort jag har tid framför datorn!
Ha en fin dag ♥
glöm inte inlägget här nedanför om du vill få chansen att bli intervjuad av mig, som sedan självklart publiceras här på bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har lagt t dej nu :)

jo de e sådär sjuk sj ?

2009-09-23 @ 07:30:30
URL: http://baraemmys.blogg.se/
Postat av: Anonym

har lagt t dej nu :)

jo de e sådär sjuk sj ?

2009-09-23 @ 07:30:38
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0