Anna Westergren -

090921

2009-09-22 06:57:59

Godmorgon bloggen!

Försökte komma upp idag vid 6, men ögonen blundade ett tag till och jag vaknade helv 7 igen. Fan, längre kan jag inte sova så jag slog mig lite lätt i ansiktet och snuttade direkt ur sängen. Funkar jämt!
Då är man äntligen uppe och får bara dåligt samvete om man lägger sig igen.
Aja, även om jag behöver mer sömn så klara jag inte av att stressa på morgonen. Älskar att få komma upp tidigt! Och ni ska bara se soluppgången här, otroligt!

Har fixat mitt dagliga te nu, ska alldeles strax packa väskan och fixa mig själv.
Skoldagen börjar hårt med en rejäl orgentering på gympan. Det verkar dessutom vara en aning kallt ute så får packa ner värmandekläder.
Finns faktist för- nackdelar med att ha gympa direkt på morgonen. Om man har kört ett hårt pass känner man sig fortfarande äcklig och sunkig genom hela dagen (även om man han duschat). Annars är kan det vara otroligt skönt också, att få köra ett gympapass så att man kommer igång och vaknar lite!

 

Slutar sent idag, 17.00. Så vi ses då!
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0