Anna Westergren -

090916

2009-09-16 12:02:49
Hejhej!

Han inte med att uppdatera bloggen i morse, var sjukt stressad och hade inte alls tid för att sätta mig ner framför datorn. Men nu har jag svenska och sitter i en datorsal så jag passar på att skriva ner ett inlägg!
Mår ovanligt bra idag! Huvudet och näsan är det inge problem med, tyvärr är halsen den samma..
Men jag orkade ta mig till skolan i alla fall!

Skulle egentligen ha slutat tidigare idag, vilket jag hade sett fram emot, men fick reda på att vi har ett klassmöte halv tre. Det värsta är väl att jag måste sitta och vänta här i skolan tills det börjar.
Dock måste jag ändå gå lite tidigare, men det är bara onödig fakta.

Borde göra mer på svenska arbetet än vad jag egetligen gör, men jag tar med mig uppgifterna hem så fortsätter jag där. Tänkte göra nu en intervju med en klasskamrat här brevid.
Den kommer upp om en liten stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0