Anna Westergren -

090914

2009-09-14 07:26:16
En ny dag, en helt ny skolvecka och jag känner mig lite piggare än vad jag var igår. Hoppas att det håller i sig!
Har i alla fall tagit mig en alvedon och sitter och dricker te just nu, för att kanske lite senare må ännu bättre!
Men oavsett hur jag hade mått idag hade jag ändå varit tvungen till att ta mig till skolan. Ska nämligen göra en väldigt viktigt uppgift inom Naturkunskapen idag, och om jag inte får det gjort (inte bara jag, utan hela min klass) får man inte G på Naturkunskap A kursen. Oavsett hur mycket man ha presterat på andra arbeten, så får man inte godkändt.
Tack och lov verkar det vara ganska kul det vi ska få göra!

Drömde en sak i natt som fick mig att tänka till. Det fanns en början och ett slut, vilket inte är så vanligt.
Mot slutet började jag inse vad fel allt gått. Det handlade om mig och min familj, mer om vart jag fått idéen ifrån vet jag inte. Men handlingen på drömmen fick en att tänka till, en sån händelse som man kan sitta och diskutera om hur länge som helst. Men ändå inte, eftersom det är ganska knepigt att få ut ett riktigt svar..

Slut snackat!
Ska fortsätta med mitt te nu, sedan börja fixa mig.
Har gott om tid på mig så ni kan vänta er något till inlägg innan jag åker. Annars så hörs vi runt 4-5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0