Anna Westergren -

090911

2009-09-11 07:17:02
Godmorgon, godmorgon!

Vaknade för ungefär en halv timme sedan, har kollat in lite bloggar och nu sitter jag här med en kopp te.
Förkyldningen fortsätter att hålla i sig, vilket är lite tråkigt då helgen är påväg och jag blir nog tvungen att stanna hemma med snuvig näsa och hostig hals. Men jag är åtminstånde ledig vilket känns jätte skönt!

Idag har jag en lång dag för att vara en fredag tycker jag. Dom förstår nog inte riktigt hur sega vi är när klockan har hunnit blivit tre och vi har en svenska lektion framför oss, när vi dessutom haft en gympa lektion precis innan...
Men jag har i alla fall något fint som väntar i slutändan av dagen, HELG!

Märker nu hur lite tid jag har på mig tills bussen kommer, så lär gå nu.
Men vi hörs så fort jag kommit hem!
Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Madde K

sv: hehe nej det är sant han är ingen 10-poängare direkt :P Det är bra med mig förutom att jag har gjort illa ryggen och knappt kan röra mig >.<, själv?

2009-09-11 @ 09:48:40
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Madde K

Ah, nä det är inte heller kul, vi får bli bättre över helgen haha, några planer för helgen?

2009-09-11 @ 10:20:21
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0