Anna Westergren -

090905

2009-09-05 11:13:30
Godmorgon godmorgon!

Vaknade för drygt 40 min sedan, pigg och glad. Har inte hostat på hela natten, och bli väckt så var 5-10 minut är inte det minsta roligt. Men i natt fick jag verkligen sova ut! 
Sitter just nu och äter chips från gårdagens filmmys, men tänkte gå ner nu snart att fick något brunch likande. 
Har egentligen ganska så bråttom då jag ska ner på stan och hinna gå till en affär som stänger 14.00, och jag måste nu först duscha, äta m.m. 
Men jag gillar inte stress, så jag tar det i min takt istället! 

Har mycket plugg att ta itu med idag så det kanske inte blir så väldans mycket bloggande idag, men ska försöka lägga lite tid här också! 
Nu ska jag ner och fixa te, ger den bästa starten på dagen! 
Pussar ♥ 

Kommentarer
Postat av: paulina

kika gärna in på min blogg och ge lite feedback angående min nya design! :)

2009-09-05 @ 11:56:27
URL: http://hipshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0