Anna Westergren -

090904

2009-09-04 19:33:39
Känner mig hemskt tråkig som inte alls är nå aktiv i bloggen, men jag har bara skolan att skylla på. Först och främst så har jag långa ganska så jobbiga dagar och sen när jag väl kommit hem så vill jag så gärna sätta mig här och börja skriva men det finns verkligen ingen ork kvar.
Jag har del vis ork kvar i huvudet som säger att "kom igen, gör lite nytta och skriv ner lite fina meningar på bloggen!" men kroppen envisar bara och vägrar!

Har idag i alla fall varit i skolan, trodde ett tag att jag skulle behöva dra mig hemåt pågrund av min hosta. En stunden är det hur bra som hälst, men rätt som det är kommer världens attack. Hiskeligt ont gör det i bröstkorgen, uscha. Men jag klarade mig egenom dagen, och tur var väl det. Nästan förbjudet att missa lektionerna eftersom vi får så mycket läxor eller uppgifter vi ska göra. Så ja, jag har en del saker att göra under helgen. Awesome!

Men ikväll ska jag bara vila och krya, inte gör något som skolan har att göra med!
Ska nu leta reda på någon fin film hade jag tänkt. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0