Anna Westergren -

Wohooo !!!

2009-10-24 22:02:23

Jag är ÄNTLIGEN klar med USA-uppgifterna!
Skulle gärna vilja hoppa av glädje, men jag är alldeles för trött. Har arbetat med varenda papper HELA dagen, skriva under och scanat in blablabla..
Men nu, nu är jag fri från allt och väntar bara på svar från Explorius som först ska kolla igenom mina svar.
Sedan åker det vidare till USA där dem ska börja leta efter den perfekta familjen för mig!

Så ja, jag är mer än lycklig nu!
Har en massa blandade känslor, mesta dels lättnad. Oja! Lättnad!
Eftersom det tidigare krockade med skolan och alla de uppgifterna där. Så nu kan jag äntligen vila axlarna från allt tryck och andas ut! ♥

Mina smaklökar skriker COLA, så vad har jag för val...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Utbytesstudent eller? =D

2009-10-25 @ 21:34:38
URL: http://julihanna.blogg.se/
Postat av: johanna

vad kul! :) jag ska på en intervju med explorius idag, är lite nervös. hur var intervjun du som gjort den? :P

2009-11-06 @ 15:25:45
URL: http://johannians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0