Anna Westergren -

I väntan

2009-10-08 13:17:38
I väntan på att ha samhällskunskap i två timmar med en magvärk som ingen skulle vara glad över, känns surt!
Får lust att gå hem och sova, vila magen och dricka mycket vatten så kanske allt går över.
Men eftersom vi har 2 prov och får ett fler tal andra uppgifter i veckan så är varje liten sekund värdefull.
Värdefullt låter mer lyckligt, vilket detta inte är.
En mer passande mening skulle i så fall vara " .. så är varje liten sekund mycket viktig men allt annat än rolig.."

Jag har i alla fall jätte ont i magen, vilket jag haft hela dagen.
Skulle behöva en hel ledig dag utan att behöva oroa sig för läxor och andra skoluppgifter, att bara krya mig.

Ursäkta mig för detta inlägg.
Riktigt, riktigt ointressant innehåll, men allt (okej inte allt, men mycket) känns tungt.
Egentligen är det bara USA - uppgifterna som krånglar. Visst jag längtar ihjäl mig tills nästa år, men allt som ska göras till dess är mycket och väldigt jobbigt.
Egentligen är allt bra, men tack vare min mage så är mitt humör på låg nivå..
Gör mig glad

Hoppas ni mår bra, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: FEBB

hejsötnos ;P ska titta om jag inte raderade bilden .. ;Pska vi se..haha



"handwriting - dakota", hoppas dne funkar ;)



puss!

2009-10-11 @ 10:25:19
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0